Showing posts with label barbie doll cake. Show all posts
Showing posts with label barbie doll cake. Show all posts

Friday, February 24, 2012






Barbie cake again. Tempahan from Herny Taman Pekaka. Sepatutnya hantar malam semalam, tapi Herny kerja pulak, so she has to self pick up this morning. Mungkin dah dapat kek ni. Thanx Herney. Hope your Puteri enjoy the cake. 

Thursday, July 21, 2011



Kek barbie doll yang sedang hot di KL tapi suam-suam kuku di Penang. Mungkin kerana harganya yang agak mahal membuatkan ramai yang terpikir banyak kali untuk menempah kek sebegini. Mahal pon sebab nak buat renyah dan too detailed. Anyway, this order is from staf untuk her 6 y.o daughter. Seronoknya cik kak tu dapat kek barbie doll. kek perisa oren dengan steam buttercream dan buttercream for deco.

Monday, July 4, 2011

My sweet princess Lana has turn 1. So, for the celebration I make a special cake for her.




Our 1st barbie doll cake - cakes are mix of chocolate and orange cake. Iced with steam buttercream and simple deco.




Extra cake - as the guess list is quite long. Orange Butter Cake with steam buttercream and edible photo of Disney Princess.



Also our 1st production - Apom Dot Dot with kaya and strawberry filling.